Slide 2

Servei telefònic integral

Solucions a mida, de qualitat, fiables i competitives

Slide 1

Experiència en l’atenció als professionals mèdics i pacients.

Flexibilitat horària

Slide 3

Realització d’estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat

A MediDirecte campanyes i telefonia oferim un servei telefònic integral per a professionals i empreses

Quins serveis oferim?

Tant si requereix únicament d'un reforç puntual com si vol externalitzar la seva plataforma de forma permanent, li oferim el servei d'emissió i recepció de trucades de qualsevol tipus:

  • - Confirmació de visites
  • - Recepció de trucades
  • - Gestió d'agendes
  • - Gestió d'incidències
  • - Avisos a pacients
  • - Recordatori de revisions periòdiques
  • - Centraleta telefónica

Realitzem estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat: mesurar el grau de satisfacció dels pacients o clients. Desenvolupem totes les fases de l'estudi:

  • - Plantejament
  • - Selecció de segments a contactar
  • - Realització del qüestionari i argumentari
  • - Realització del nombre necessari d'enquestes telefòniques
  • - Redacció de l'informe de resultats

Gestionem la difusió dels seus serveis entre clients actuals o potencials:

  • - Manipulació i enviament de correspondència postal.
  • - Enviament massiu de correus electrònics.
  • - Serveis de creació, actualització i depuració de bases de dades.

Resolem situacions com aquesta

El nostre servei de telefonia, a part de representar un important cost fix per al consultori, és una font de preocupacions, ja que s'ha de cobrir un ampli horari d'atenció i sempre poden haver-hi imprevistos que ens deixen sense personal d'atenció.
Fa 2 mesos, un metge que col·labora a la nostra clínica va estar de baixa durant 3 setmanes per un imprevist i vam haver de reconcertar totes les seves visites. No podem assumir aquests tipus de tasques, ja que no ens deixen fer bé la nostra feina habitual.
Em preocupa molt la opinió que tenen els meus pacients sobre el meu centre. Darrerament hem fet un esforç econòmic important per millorar el nostre servei i m'agradaria saber si els meus pacients ho han percebut.

Actualitat del Grup Med

9 trucs per preparar la maleta perfecta

9 trucs per preparar la maleta perfecta

Mediviatges- 14 gen. 2019

Quantes vegades hem tornat de vacances amb la sensació que ens hem endut a l’equipatge estris que no hem fet servir, i en canvi ens hem descuidat coses que sí hem trobat a faltar? Preparar l’equipatge sembla una feina fàcil, però moltes vegades les presses o la manca de planificació ens porten a cometre errades que ens poden ocasionar petites molèsties o inconveniències.

Continuar llegint...
Els avantatges de contractar amb una corredoria d’assegurances

Els avantatges de contractar amb una corredoria d’assegurances

Medicorasse- 7 gen. 2019

Contractar les assegurances a través d’una corredoria ofereix als assegurats plenes garanties de seguretat i qualitat. D’una banda, les corredories realitzen la seva activitat sense mantenir vincles contractuals amb cap asseguradora; de l’altra, són una figura regulada legalment i sotmesa a un control permanent per part de la Direcció General d’Assegurances i Fons de Pensions.

Continuar llegint...
El cicle vital del teu estalvi

El cicle vital del teu estalvi

Med1- 3 gen. 2019

Per gaudir de cada etapa de la vida amb tranquil·litat financera s’ha de mantenir l’hàbit de l’estalvi i planificar bé les finances personals que, com d’altres aspectes de la vida, s’han d’acompanyar d’una forma harmònica, segons l’edat i les necessitats.

Continuar llegint...