A MediDirecte campanyes i telefonia oferim un servei telefònic integral per a professionals i empreses

Quins serveis oferim?

Tant si requereix únicament d'un reforç puntual com si vol externalitzar la seva plataforma de forma permanent, li oferim el servei d'emissió i recepció de trucades de qualsevol tipus:

  • - Confirmació de visites
  • - Recepció de trucades
  • - Gestió d'agendes
  • - Gestió d'incidències
  • - Avisos a pacients
  • - Recordatori de revisions periòdiques
  • - Centraleta telefónica

Realitzem estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat: mesurar el grau de satisfacció dels pacients o clients. Desenvolupem totes les fases de l'estudi:

  • - Plantejament
  • - Selecció de segments a contactar
  • - Realització del qüestionari i argumentari
  • - Realització del nombre necessari d'enquestes telefòniques
  • - Redacció de l'informe de resultats

Gestionem la difusió dels seus serveis entre clients actuals o potencials:

  • - Manipulació i enviament de correspondència postal.
  • - Enviament massiu de correus electrònics.
  • - Serveis de creació, actualització i depuració de bases de dades.

Resolem situacions com aquesta

El nostre servei de telefonia, a part de representar un important cost fix per al consultori, és una font de preocupacions, ja que s'ha de cobrir un ampli horari d'atenció i sempre poden haver-hi imprevistos que ens deixen sense personal d'atenció.
Fa 2 mesos, un metge que col·labora a la nostra clínica va estar de baixa durant 3 setmanes per un imprevist i vam haver de reconcertar totes les seves visites. No podem assumir aquests tipus de tasques, ja que no ens deixen fer bé la nostra feina habitual.
Em preocupa molt la opinió que tenen els meus pacients sobre el meu centre. Darrerament hem fet un esforç econòmic important per millorar el nostre servei i m'agradaria saber si els meus pacients ho han percebut.

Actualitat del Grup Med

Revisió assegurances

Per què és convenient revisar periòdicament les nostres assegurances?

Medicorasse- 18 set. 2020

Amb el pas del temps les nostres circumstàncies i riscos poden canviar respecte a quan vam contractar les assegurances i correm el perill de perdre protecció en alguns dels nostres riscos. Des de Medicorasse et donem uns consells per mantenir les teves cobertures al dia:

Continuar llegint...
Propietaris i inquilins

Propietaris i inquilins: drets i deures

Mediconsulting- 18 set. 2020

Quan se signa un contracte d'arrendament d'un habitatge o local, neixen una sèrie d'obligacions per a totes dues parts, per a l'arrendador (propietari) i per a l'arrendatari (inquilí-llogater). Des de Mediconsulting t’expliquem en què consisteixen.

Continuar llegint...
Jardi

Per què és un bon moment per demanar una hipoteca i què s’ha de tenir en compte?

Med1- 17 set. 2020

A l’hora de comprar un habitatge és importat triar el moment de fer-ho, però també ho és, i molt, triar una bona hipoteca. Des de Med1 repassem els aspectes que cal tenir en compte per triar l’hipoteca que millor s’adapta a tu

Continuar llegint...