A MediDirecte campanyes i telefonia oferim un servei telefònic integral per a professionals i empreses

Quins serveis oferim?

Tant si requereix únicament d'un reforç puntual com si vol externalitzar la seva plataforma de forma permanent, li oferim el servei d'emissió i recepció de trucades de qualsevol tipus:

  • - Confirmació de visites
  • - Recepció de trucades
  • - Gestió d'agendes
  • - Gestió d'incidències
  • - Avisos a pacients
  • - Recordatori de revisions periòdiques
  • - Centraleta telefónica

Realitzem estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat: mesurar el grau de satisfacció dels pacients o clients. Desenvolupem totes les fases de l'estudi:

  • - Plantejament
  • - Selecció de segments a contactar
  • - Realització del qüestionari i argumentari
  • - Realització del nombre necessari d'enquestes telefòniques
  • - Redacció de l'informe de resultats

Gestionem la difusió dels seus serveis entre clients actuals o potencials:

  • - Manipulació i enviament de correspondència postal.
  • - Enviament massiu de correus electrònics.
  • - Serveis de creació, actualització i depuració de bases de dades.

Resolem situacions com aquesta

El nostre servei de telefonia, a part de representar un important cost fix per al consultori, és una font de preocupacions, ja que s'ha de cobrir un ampli horari d'atenció i sempre poden haver-hi imprevistos que ens deixen sense personal d'atenció.
Fa 2 mesos, un metge que col·labora a la nostra clínica va estar de baixa durant 3 setmanes per un imprevist i vam haver de reconcertar totes les seves visites. No podem assumir aquests tipus de tasques, ja que no ens deixen fer bé la nostra feina habitual.
Em preocupa molt la opinió que tenen els meus pacients sobre el meu centre. Darrerament hem fet un esforç econòmic important per millorar el nostre servei i m'agradaria saber si els meus pacients ho han percebut.

Actualitat del Grup Med

Mesures derivades de la fi de l'estat d'alarma en els àmbits laboral, fiscal i mercantil

Mesures derivades de la fi de l'estat d'alarma en els àmbits laboral, fiscal i mercantil

Mediconsulting- 1 jul. 2020

Mesures derivades de la fi de l'estat d'alarma en els àmbits laboral, fiscal i mercantil

Continuar llegint...
Per què és important tenir una assegurança de salut

Per què és important tenir una assegurança de salut

Medicorasse- 1 jul. 2020

T’expliquem per què les assegurances de salut són una bona mesura de protecció i quins són els seus avantatges.

Continuar llegint...
Actuacions durant l’estat d’alarma - Medicorasse

Actuacions de Medicorasse durant l’estat d’alarma

Medicorasse- 4 juny 2020

El sector assegurador ha actuat per donar suport als clients que experimenten dificultats a causa de l'expansió de la COVID-19. T’expliquem com, des de Medicorasse, ens hem adaptat a les circumstàncies per mantenir l'atenció i suport als clients en tot moment.

Continuar llegint...