Slide 1

Experiència en l’atenció als professionals mèdics i pacients.

Flexibilitat horària

Slide 3

Realització d’estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat

Slide 2

Servei telefònic integral

Solucions a mida, de qualitat, fiables i competitives

A MediDirecte campanyes i telefonia oferim un servei telefònic integral per a professionals i empreses

Quins serveis oferim?

Tant si requereix únicament d'un reforç puntual com si vol externalitzar la seva plataforma de forma permanent, li oferim el servei d'emissió i recepció de trucades de qualsevol tipus:

  • - Confirmació de visites
  • - Recepció de trucades
  • - Gestió d'agendes
  • - Gestió d'incidències
  • - Avisos a pacients
  • - Recordatori de revisions periòdiques
  • - Centraleta telefónica

Realitzem estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat: mesurar el grau de satisfacció dels pacients o clients. Desenvolupem totes les fases de l'estudi:

  • - Plantejament
  • - Selecció de segments a contactar
  • - Realització del qüestionari i argumentari
  • - Realització del nombre necessari d'enquestes telefòniques
  • - Redacció de l'informe de resultats

Gestionem la difusió dels seus serveis entre clients actuals o potencials:

  • - Manipulació i enviament de correspondència postal.
  • - Enviament massiu de correus electrònics.
  • - Serveis de creació, actualització i depuració de bases de dades.

Resolem situacions com aquesta

El nostre servei de telefonia, a part de representar un important cost fix per al consultori, és una font de preocupacions, ja que s'ha de cobrir un ampli horari d'atenció i sempre poden haver-hi imprevistos que ens deixen sense personal d'atenció.
Fa 2 mesos, un metge que col·labora a la nostra clínica va estar de baixa durant 3 setmanes per un imprevist i vam haver de reconcertar totes les seves visites. No podem assumir aquests tipus de tasques, ja que no ens deixen fer bé la nostra feina habitual.
Em preocupa molt la opinió que tenen els meus pacients sobre el meu centre. Darrerament hem fet un esforç econòmic important per millorar el nostre servei i m'agradaria saber si els meus pacients ho han percebut.

Actualitat del Grup Med

Quiebra compañia aeria billetes avión

Què fer si la companyia aèria amb la qual tens el teu bitllet d'avió fa fallida?

Mediviatges- 16 maig 2019

És un dels malsons recurrents del viatger: hem planificat amb antelació les nostres vacances, hem preparat un viatge amb cura i il·lusió, hem reservat l’allotjament o fins i tot un cotxe... I, pocs dies abans d’agafar l’avió, la companyia aèria amb la qual tenim els bitllets d’avió fa fallida i no podem sortir cap al nostre destí. Què podem fer?

Continuar llegint...
14 de maig: Feliç Dia de l

14 de maig: Feliç Dia de l'Assegurança!

Medicorasse- 14 maig 2019

El 14 de maig és una data molt important pel sector assegurador, ja que en aquesta data de l’any 1908 es promulga al nostre país la primera llei general asseguradora. Si bé les assegurances existeixen com a terme des de fa molt temps...

Continuar llegint...
Assegurança de ciberriscos: la seguretat cibernètica del teu negoci

Assegurança de ciberriscos: la seguretat cibernètica del teu negoci

Medicorasse- 13 maig 2019

La disrupció tecnològica ha anat desenvolupant-se paral·lelament a un problema derivat de l'ús d'internet: els ciberriscos. Aquelles situacions en les quals ens trobem desprotegits, ja sigui com a empreses...

Continuar llegint...