Slide 1

Experiència en l’atenció als professionals mèdics i pacients.

Flexibilitat horària

Slide 3

Realització d’estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat

Slide 2

Servei telefònic integral

Solucions a mida, de qualitat, fiables i competitives

A MediDirecte campanyes i telefonia oferim un servei telefònic integral per a professionals i empreses

Quins serveis oferim?

Tant si requereix únicament d'un reforç puntual com si vol externalitzar la seva plataforma de forma permanent, li oferim el servei d'emissió i recepció de trucades de qualsevol tipus:

  • - Confirmació de visites
  • - Recepció de trucades
  • - Gestió d'agendes
  • - Gestió d'incidències
  • - Avisos a pacients
  • - Recordatori de revisions periòdiques
  • - Centraleta telefónica

Realitzem estudis sobre qualsevol aspecte relacionat amb la seva activitat: mesurar el grau de satisfacció dels pacients o clients. Desenvolupem totes les fases de l'estudi:

  • - Plantejament
  • - Selecció de segments a contactar
  • - Realització del qüestionari i argumentari
  • - Realització del nombre necessari d'enquestes telefòniques
  • - Redacció de l'informe de resultats

Gestionem la difusió dels seus serveis entre clients actuals o potencials:

  • - Manipulació i enviament de correspondència postal.
  • - Enviament massiu de correus electrònics.
  • - Serveis de creació, actualització i depuració de bases de dades.

Resolem situacions com aquesta

El nostre servei de telefonia, a part de representar un important cost fix per al consultori, és una font de preocupacions, ja que s'ha de cobrir un ampli horari d'atenció i sempre poden haver-hi imprevistos que ens deixen sense personal d'atenció.
Fa 2 mesos, un metge que col·labora a la nostra clínica va estar de baixa durant 3 setmanes per un imprevist i vam haver de reconcertar totes les seves visites. No podem assumir aquests tipus de tasques, ja que no ens deixen fer bé la nostra feina habitual.
Em preocupa molt la opinió que tenen els meus pacients sobre el meu centre. Darrerament hem fet un esforç econòmic important per millorar el nostre servei i m'agradaria saber si els meus pacients ho han percebut.

Actualitat del Grup Med

Gestió Best amplia la seva gamma de gestores internacionals

Gestió Best amplia la seva gamma de gestores internacionals

Medpatrimonia- 15 març 2019

L’objectiu de les inversions és aconseguir rendibilitats òptimes i, per aconseguir-ho, hem de seguir una estratègia i tenir informació per prendre decisions d'inversió contínuament.

Continuar llegint...
parc tematic noria viajar en familia

Viatjar en família a parcs temàtics europeus durant la primavera

Mediviatges- 13 març 2019

Anar a un parc temàtic i complementar el viatge amb la visita a una capital europea és sempre una opció que triomfa entre grans i petits. Aquest tipus de viatges combinats proporciona espectaculars atraccions, diversió sense límits i sovint la comoditat d’allotjar-se als propis establiments, i amb l’oportunitat addicional de conèixer també l’art, cultura i gastronomia d’una moderna...

Continuar llegint...
Gaudeix de la tranquil·litat d’estar ben protegit: revisa les teves assegurances

Gaudeix de la tranquil·litat d’estar ben protegit: revisa les teves assegurances

Medicorasse- 11 març 2019

Saps tot el que et cobreix la teva pòlissa de l’assegurança de llar o si la teva assegurança de salut té cobertura dental? Coneixes que algunes assegurances de vida exclouen la defunció durant la pràctica d'esports de risc o que hi ha assegurances d’accidents que et cobreixen en el cas d’una invalidesa total, parcial o permanent?

Continuar llegint...